|
AVALIACIÓN | ||||||||||
DO PROCESO | |||||||||||
|
|||||||||||
DOS CONTIDOS | |||||||||||
Fixeron dúas probas escritas con exercicios similares aos dos demáis grupos de 3º, pero con menos materia. Os resultados obtidos nestas probas forón bastante alentadores porque melloraron as expectativas de partida. O 56% aprobou estes exames, outro 22% obtivo notas por eriba do 3,5 e o 22% restante notas inferiores. No obstante este último grupo esta formado por alumnos e alumnas de caracteristicas especiais, con dificultades de aprendizaxe ou cun baixo nivel de anos anteriores. Ademais das probas escritas, valorouse o traballo desenvolvido na clase e a actitude amosada. Na nota da avaliación ponderáronse os resultados das probas escritas cun 40%, a valoración das follas de traballo feitas na clase con outro 40% e a actitude cun 20%. Modelo de rexistro de avaliación Na valoración das follas tivose en conta en conta aspectos como a orde, limpeza, contidos, claridade, exemplos, orixinalidade e afondamento nos contidos. Modelo de rexistro de follas de traballo Na actitude inflúe a asistencia a clase, o interese amosado, a constancia, o esforzo, o comportamento cara aos compañeiros e ao profesor e a súa integración an clase. |
Andrés Piñón Fernández | ||
© Ministerio de Educación, Política Social y Deporte. Año 2008 | ||