| 
        UNIDADE DIDÁCTICA: INTERPOLACIÓN POLINÓMICA. MÉTODOS DE LAGRANGE E NEWTON . POLINOMIO DE TAYLOR  | 
    ||||||||||
| Curso: 2º Bachillerato. | |||||||||||
| INTRODUCIÓN | |||||||||||
| 
          En moitas ocasións descoñecemos a relación alxebraica entre dúas variables x e y, pero sí temos por observación ou experimentación datos aillados dos valores (xi,yi). Pretendemos atopar unha función que determine o valor descoñecido de y para certo valor de x que non é un dos datos. Se ese valor de x corresponde cun punto intermedio aos datos diremos que estamos interpolando e se é de fóra extrapolando. Se representamos os puntos (xi,yi) nos eixos de coordenadas poderemos facernos unha idea sobre a gráfica (e polo tanto do tipo de función) que mellor se adapta a eles. Na maioría dos casos esa gráfica corresponde cunha función polinómica, aínda que ás veces pode ser expoñencial ou logarítmica. Neste tema centrarémonos no cálculo de funcións polinómicas (interpolación polinómica). O polinomio que mellor se achega aos puntos, como ocorre sempre na natureza, é o máis simple, o que menos reviravoltas dá, e iso quere dicir o de menor grao.  | 
    |||||||||||
| OBXECTIVOS | |||||||||||
 
 
 
 
  | 
    |||||||||||
| 
		
		 | 
        ||||
| Pedro Antonio Pazos García | ||||
		![]()  | 
        ||
| © Ministerio de Educación, Cultura y Deporte e Ciencia. Ano 2009 | ||