AS
FUNCIÓNS POLINÓMICAS |
|
Análise | |
1. As rectas no mundo que nos rodea | ||||
Trátase
de
recoñecer a importancia das rectas que pasan pola orixe en fenómenos ou actividades da vida cotiá |
f(x) =mx |
|||
|
1.-
Cambia na escea o valor de Escolle para que valga 1. É fácil entender,
xa que vai a fórmula, que a recta representa un exemplo do movimento
rectilíneo e uniforme MRU. Responde a: a) ¿Cántos kilómetros leva percorridos logo de 2 horas? b) ¿Cánto tempo precisa para percorrer 9 kilómetros? Busca outros exemplos que apliquen este tipo de funcións e discute os casos cos teus compañeiros. 2.-Cando Escolle vale 2 temos unha gráfica das chamadas a cachos. Todos eles son rectas. A actividade consiste en atopar ou propoñer un enunciado ou actividade que sexa representado/a por dita gráfica. Non ten por que ser única. Compara a túa proposta coa dos compañeiros. |
|||
2.
As
funcións afíns f(x) = mx + n |
|
3.-Cambia a
posición do punto P e observa como vai cambiando a ordeada n da
recta. É importante comprender que iso non cambia a "inclinación" que a recta ten respecto do eixe X xa que a pendente non cambia. 4.-¿Qué acontece coa recta cando a pendente é o? 5.- Busca en internet o significado na monotonía dunha función. Analiza cómo afecta o signo da pendente á monotonía da recta. |
3.
AS PARÁBOLAS f(x) = ax^2 + b |
6.-
Podemos variar o valor do coeficiente a que fai que teñamos unha
expresión de 2º grao. Son as parábolas máis sixelas. Observa que o eixe
de simetría sempre é o eixe Y. Fai unha táboa no teu caderno, dándolle a a os valores 1,2, 0, -1, -2 e comparando as gráficas, anotando as características atopadas 7.- Ainda que aparece na gráfica, compre que estudes o significado da curvatura dunha función, é decir, que significa que sexa cóncava ou convexa. Logo comproba como cambia na escea cando cambiamos o signo de a. |
Francisco
Varela Arís |
||
© Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Año 2012 | ||
Los
contenidos de esta unidad didáctica están bajo una licencia
de Creative Commons si no se indica lo contrario.