EDA Práctica_5 Informe final |
---|
profesora: Carmen Guntiñas Rodríguez |
Centro educativo: IES de Vilalonga - Sanxenxo - Pontevedra - |
Grupos da experiencia A experiencia leveina a cabo con dous grupos de 1º de ESO con 14 alumnos cada un. En un deles tres dos alumnos saen dous días da aula para ir as clases de apoio ( a súa competencia matemática non se corresponde co nivel necesario en 1º de ESO ), dous acolléronse ao PROA e unha ten os mércores pola tarde profesores de apoio na Biblioteca do Centro. No outro grupo dous están no PROA e outros dous no plan de reforzo da Biblioteca. |
Obxectivos da experiencia
|
Contidos matemáticos aprendidos Neste tempo adicado a experiencia traballáronse as unidades de Descartes Múltiplos e divisores Números enteiros1 Números enteiros2 |
Recursos auxiliares Un día a semana as clases foron tradicionais, é decir cos recursos do libro e as explicacións do profesor no encerado. Na aula dos ordenadores o ordenador do profesor tiña acceso a Internet e está conectado ao encerado dixital, polo que foi moi útil para resolver as dúbidas e participar nas escenas de Descartes. |
Descrición do desenrolo da experiencia No IES de Vilalonga, hai tres aulas de informática. Cando decidín
participar na EDA2009 pensei que non habería problema cos ordenadores pero
estaba equivocada, neste curso esas aulas xa estaban destinadas a uns niveis e
materias diferentes. Comunico o problema a dirección do Centro e no mes de outubro o
director comunícame que podo dispoñer de sete
ordenadores portátiles na aula do encerado
dixital. Decido realizala experiencia con dous grupos de 1º ESO de 14 alumnos cada un, así tería un
ordenador, sen acceso a internet (instalouse Descartes en cada un), para cada dous alumnos mais o ordenador do
profesor, con acceso a internet, e un encerado dixital. Das catro horas semanais de Matemáticas, tres foron con Descartes e unha tradicional. Tomamos esta medida porque tamén hai que compartir a aula do encerado dixital con outros profesores. Os días 15 e 16 de outubro de 2009
fágolles a enquisa inicial e lles explico como imos a traballar
nos dous meses seguintes. Todos están de acordo e lles parece
unha boa idea. Hai ilusión! Ós dous días do comezo hai ambiente de traballo a pesar de que non son alumnos, en xeral, que destaquen polo seu rendemento. Como hai que compartilos ordenadores adoptámolo sistema de que cando un está resolvendo unha actividade no ordenador o outro resolve unha actividade das follas de traballo: follas traballo Seguín utilizando o método de facer, de cando en vez, as actividades no
encerado dixital con cada un dos alumnos para así detectar o grao de
aprendizaxe. |
Datos avaliación |
Valoración persoal
|
Carmen Guntiñas Rodríguez. EDA 2009 |