EDA 2009
|
Nom i Llinatges: |
Rubén Quejigo Gutiérrez |
Centre educatiu: |
IES sa Colomina |
Localitat: |
Eivissa |
Grup: |
1r ESO A (22 alumnes) |
Objectius de l'experiència: |
Pràctica 1 |
Continguts: |
Potències i Divisibilitat |
Condicions de l'aula d'ordinadors i forma d'ús: |
Pràctica 2 |
Unitats Didàctiques Descartes
|
Es tracta de dues unitats didàctiques elaborades a partir de diversos materials de Descartes i altres: Potències ; Divisibilitat complementada per una unitat d'introducció de càlcul mental |
Recursos auxiliars: |
Ordinador portàtil i projector per a l'aula ordinària. |
Descripció del desenvolupament de l'experiència i dades d'avaluació: |
Pràctica 4
|
Enquestes:
|
Inicial ; Final |
Proves inicials: |
Potències ; Divisibilitat |
Tests: |
Potències ; Divisibilitat |
Proves finals: |
Potències ; Divisibilitat |
Valoració personal del professor: |
Valoració personal |
Suggeriments:
|
- L'aula d'informàtica ha de ser gran, còmoda i ventilada.
- Les unitats (per a alumnes de 1r d'ESO) han de ser més atractives visualment i tenir menys text.
- Els alumnes haurien de tenir
una educació digital més enfocada a l'estudi i menys al
joc i xarxes socials (Facebook, Messenger, etc...)
- Cada pàgina web
hauria de tenir una o dues escenes com a màxim per no distreure
i cansar a l'alumne. L'aprenentatge seria més eficaç.
- S'hauria de millorar
l'arquitectura del programa Descartes (Ubicació de fitxers
respecte el programa executable, implementació d'altres
programes com a webdescartes2.0)
|