Al fer classe amb els mateixos
alumnes a la matèria de matemàtiques i a la
matèria optativa de Descartes i fent a totes dues el mateix
temari he pogut observar una millora dels resultats en la matèria optativa.
La primera prova que faig fer amb aquests alumnes va ser escrita i molt
semblant a la que havia fet una setmana abans a la classe comuna de
matemàtiques i la majoria dels alumnes van pujar un punt la seva
puntuació respecte la prova comuna, cosa que em va fer veure que
el mètode ajuda a millorar els alumnes.
La segona prova de coneixements la vaig fer amb ajuda dels ordinadors,
però em va ser una mica complicat que tot funciones a l'hora, de
totes formes els alumnes van col·laborar molt positivament. Vaig
fer dos tipus de prova:en una primera part havien de treballar amb
escenes i escriure en un full els resultats que obtenien, i en una
segona part resolien una prova d'avaluació que enviaven al meu
correu electrònic i aquesta part va ser la més efectiva,
encara que la prova que vaig trobar era una mica curta.
Amb l'enquesta final dels alumnes he pogut constatar que els ha agradat
aquesta forma de treballar, com aquest trimestre ja no fan aquesta
optativa molts d'ells m'han comentat que s'han instal·lat el
programa a casa per poder continuar treballant i practicar a casa.