Al fer classe amb els mateixos alumnes a la matèria de matemàtiques i a la matèria optativa de Descartes i fent a totes dues el mateix temari he pogut observar una millora dels resultats en la matèria optativa.

La primera prova que faig fer amb aquests alumnes va ser escrita i molt semblant a la que havia fet una setmana abans a la classe comuna de matemàtiques i la majoria dels alumnes van pujar un punt la seva puntuació respecte la prova comuna, cosa que em va fer veure que el mètode ajuda a millorar els alumnes.

La segona prova de coneixements la vaig fer amb ajuda dels ordinadors, però em va ser una mica complicat que tot funciones a l'hora, de totes formes els alumnes van col·laborar molt positivament. Vaig fer dos tipus de prova:en una primera part havien de treballar amb escenes i escriure en un full els resultats que obtenien, i en una segona part resolien una prova d'avaluació que enviaven al meu correu electrònic i aquesta part va ser la més efectiva, encara que la prova que vaig trobar era una mica curta.

Amb l'enquesta final dels alumnes he pogut constatar que els ha agradat aquesta forma de treballar, com aquest trimestre ja no fan aquesta optativa molts d'ells m'han comentat que s'han instal·lat el programa a casa per poder continuar treballant i practicar a casa.



INDEX