Canviar
la dinàmica
d’estudi per part dels alumnes i del professor que deixa de ser
l’orador per
convertir-se en l’assessor de la unitat didàctica.
Descobrir per sí mateixos les dificultats
que té l’aprenentatge, deixar de veure tots els continguts explicitats
i
investigar les dificultats. Han de fer un esforç constant per entendre
què es
demana a
l’activitat.
Les noves tecnologies donen un espai
conegut per a la majoria dels alumnes on es desenvolupen sense problema
i on
poden anar al seu propi ritme. Normalitzar l’ús de les TIC en
l’aprenentatge.
Millorar la competència en comprensió
lectora que ha de tenir l’alumne mitjançant les explicacions i
activitats
proposades en les unitats.
Aconseguir un millor enteniment dels
conceptes i dels procediments relatius a la matèria amb les activitats
interactives. Controlar l’actitud del grup amb les unitats didàctiques
més
pròpies d’una educació personalitzada.
Fomentar el estudi compartit,
l’intercanvi
d’idees i l’acceptació de les diferents
posicions en la realització de
les activitats. Treball en grup.
|