Per
a molts alumnes va ser la primera vegada que van poder donar una unitat
didàctica recolzada amb les classes a la sala d’ordinadors, aquesta mena
d’ensenyament ja és positiu per si mateix. L’alumne s’acostuma a aquesta
interrelació amb l’ordinador.
Molts no van saber entendre la potència
de les escenes per tal d’entendre els conceptes, es van dedicar a copiar els
exercicis d’altres companys i això no es va veure reflectit a la prova escrita.
Alumnes que habitualment a l’aula
convencional es comporten de manera més passiva, davant de l’ordinador troben
una motivació especial, el seu rendiment millora.
Els alumnes es van trobar més arropats,
primer amb la possibilitat de poder consultar al company i segon per la
possibilitat d’anar al seu ritme. Repetir les escenes, tornar a llegir tota la
informació de la pàgina, provar l’activitat per veure com funciona encara que
sigui sense llegir prèviament, dóna llibertat a l’alumne.
Una bona experiència que
necessitaria més continuïtat en el seu ús per part del professorat. Abans de
seguir avançant en la idea de l’aprenentatge amb recolzament de l’ordinador
hauríem d’aconseguir que tots els centres disposessin d’uns mitjans tecnològics
molt més avançats.
|