AVALUACIÓ FINAL

logo

I.E.S. Terra Roja    -    Santa Coloma de Gramanet (Barcelona)

1r d'Educació Secundària Obligatoria                                                                        Carlos Ecenarro Abril


CONCLUSIONS
 

 

Per a molts alumnes va ser la primera vegada que van poder donar una unitat didàctica recolzada amb les classes a la sala d’ordinadors, aquesta mena d’ensenyament ja és positiu per si mateix. L’alumne s’acostuma a aquesta interrelació amb l’ordinador.

 

       Molts no van saber entendre la potència de les escenes per tal d’entendre els conceptes, es van dedicar a copiar els exercicis d’altres companys i això no es va veure reflectit a la prova escrita.

 

       Alumnes que habitualment a l’aula convencional es comporten de manera més passiva, davant de l’ordinador troben una motivació especial, el seu rendiment millora.

 

       Els alumnes es van trobar més arropats, primer amb la possibilitat de poder consultar al company i segon per la possibilitat d’anar al seu ritme. Repetir les escenes, tornar a llegir tota la informació de la pàgina, provar l’activitat per veure com funciona encara que sigui sense llegir prèviament, dóna llibertat a l’alumne.

 

       Una bona experiència que necessitaria més continuïtat en el seu ús per part del professorat. Abans de seguir avançant en la idea de l’aprenentatge amb recolzament de l’ordinador hauríem d’aconseguir que tots els centres disposessin d’uns mitjans tecnològics molt més avançats.

 


  Carlos Ecenarro Abril
logo2  
© Ministerio de Educación, Política Social y Deporte. Año 2009
 
 

Licencia de Creative Commons
Los contenidos de esta unidad didáctica están bajo una licencia de Creative Commons si no se indica lo contrario.