| Datos dos alumnos/as | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 
| Datos persoais | ||||||||||||||||||||||||||||||
| Nome: | Andrea | Alba | Alicia | Ariana | José Manuel | David | Eva | Iria | Jesús Antonio | miriam | Rocío | Sonia | C. Vanessa | |||||||||||||||||
| Apelidos: | Barbazán | Maneiro Miguéns | Lema Capeáns | Torreira García | Rodríguez González | Vazquez Lorenzo | Barbazán García | Pais Grille | Queijo Salvante | Lourido Rey | Vieito Alló | Pena Fernández | Vieito Cavallo | |||||||||||||||||
| Data de nacemento: | 11 de jul de 91 | 22 de oct de 91 | 1 de ene de 91 | 2 de feb de 91 | 2 de mar de 90 | 29 de jul de 91 | 19 de dic de 91 | 6 de sep de 91 | 31 de may de 91 | 27 de sep de 91 | 4 de nov de 89 | 26 de mar de 91 | 27 de abr de 91 | |||||||||||||||||
| Lugar de nacemento: | Brión | Negreira | Negreira | Negreira | Santo Tomás de Alvite Negreira | Negreira | Brión | san mamede | A Baña | Mannedorf(Suíza) | Negreira | Fiopans | Villar da Torre – Lañas – A Baña | |||||||||||||||||
| Sexo (M: mujer, V: varón) | M | M | M | M | V | M | m | V | M | M | M | |||||||||||||||||||
| Datos académicos | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | (notas entre 1 e 10) | 
| Nota media do curso pasado: | 7 | 8 | 7 | 6 | 7 | 7 | 6 | 8 | 9 | 7 | ||||||||||||||||||||
| Nota en matemáticas o curso pasado: | 6 | 6 | 6 | 6 | 5 | 7 | 8 | 5 | 9 | 5 | ||||||||||||||||||||
| Nota en matemáticas na 1ª avaliación: | 6 | 6 | 3 | 4 | 4 | 7 | 8 | 5 | 8 | 5 | ||||||||||||||||||||
| Nota en matemáticas na 2ª avaliación: | 6 | 5 | 6 | 3 | 4 | 6 | 8 | 5 | 8 | 4 | ||||||||||||||||||||
| Número de suspensos na 1ª avaliación: | 1 | 2 | 2 | 3 | 3 | 2 | 3 | 2 | ||||||||||||||||||||||
| Número de suspensos na 2ª avaliación: | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 3 | 4 | 2 | 6 | 1 | ||||||||||||||||||||
| Nota máis alta neste curso: | 10 | 6 | 9 | 10 | ||||||||||||||||||||||||||
| Nota máis baixa neste curso: | 5 | 5 | 6 | 6 | 8 | |||||||||||||||||||||||||
| Motivación: | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | 
| ¿Gústache vir ó institituto? | 3 | 1 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | |||||||||||||||||
| ¿Gústache aprender? | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||||||
| ¿Gústanche as matemáticas? | 1 | 1 | 3 | 4 | 1 | 2 | 1 | 1 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | |||||||||||||||||
| ¿Gústache traballar en grupo? | 3 | 5 | 3 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 5 | 4 | 4 | 3 | |||||||||||||||||
| ¿Gustaríache traballar co ordenador na clase? | 4 | 3 | 4 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 | 5 | 4 | |||||||||||||||||
| ¿Que materia che gusta máis? | Grego e latín | Historia da arte | Quimica | Ciencias da Terra | Latín | Metodos | bioloxía | gelego e quimica | Matemáticas | química | Quimica | Inglés | ||||||||||||||||||
| ¿ Que materia che gusta menos? | Metodos e filosofia | Filosofía | Filosofia | Filosofía | Inglés | Filosofía | filosofia | filosofía e castellano | Lengua e Galego | lengua e galego | Lengua | Filosofía | ||||||||||||||||||
| ¿Que clase che resulta máis entretida? | Grego, latín e historia | Historia da música | Quimica | Métodos Estadísticos | Métodos Estatísticos | Metodos | ingles | inglés | Xeografía | Bioloxía | Quimica | Bioloxía, Lingua Castelá cando estamos coas frases. | ||||||||||||||||||
| ¿Por que? | Porque son as que mais me gustan | Pola profesora | Porque gustame moito a asignatura | Porque é algo que nunca estudie en profundidade e este ano gústame como ma están impartindo e a materia en sí, pareceme útil. | Porque traballamos co ordenador | Poque traballas co ordenador | porque as clases son moi amenas | porque as clases pasan moi rápido e son moi amenas | Porque é explicativa, entendo e de algunha vez rimonos | porque facemos bastantes prácticas no laboratorio e damos as cousas moi a fondo | Son clases con moita práctica | Porque ou é culpa do profesor, que non me gusta a súa maneira de dar clase ou é que non me gusta a asignatura. | ||||||||||||||||||
| Actividades (horas á semana) | ||||||||||||||||||||||||||||||
| ¿Cantas horas estudias na casa? | 9 | Depende | 8 horas | depende do día...tres horas xeralmente | 3 | 20 | 17 | 18 | 1 se non hai examenes | 7 | 11 | 25 | 27 | |||||||||||||||||
| ¿Cantas horas ves a TV? | 8 | 0 | 3 horas | 2 | 2 | 9 | 8 | 8 | 1-3 horas | 5 | 7 | 6 | Só entre 4 e 5 horas a semana | |||||||||||||||||
| ¿Cantas horas xogas co ordenador? | 6 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 0 | 1 | 0 horas | 0 | 0 | 0 | No fin de semana bastante, pero navegando por internet | |||||||||||||||||
| ¿Cantas horas escoitas música? | 6 | Bastantes | 10 horas | todas as que podo | 1 | 5 | 5 | 30 ou máis | 0-1 horas | 5 | 3 | 2 | Só nas clases extraescolares de Baile. | |||||||||||||||||
| ¿Cantas horas saes cos amigos ou amigas? | 2 | Durante a semana 2 ou 3 horas á semana.no fin de 4-5 ó día. | 4 horas | pola semana case nada, no fin de semana de tres a catro | 12 | 10 | 10 | 25 | 2 | 7 | 6 | 2 | Catro horas a semana, non máis. | |||||||||||||||||
| ¿Cal é a túa actividade de ocio preferida? | Ir o cine | Cantar | calquera que implique estar todos/as xuntos/as | Xogar ó fútbol | Xogar o futbol | sair cos amigos | sair e ir de compras | Baloncesto e ximnasio | estar cos amigos e salir de vez en cando | Sair de marcha cos meus amigos | Baile | |||||||||||||||||||
| Actitude: | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | 
| Valora a importancia das matemáticas (de 1 a 5) | 3 | 3 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | |||||||||||||||||
| Valora a importancia do ordenador (de 1 a 5) | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 3 | 3 | 5 | 3 | |||||||||||||||||
| ¿Que materia valoras máis? | Castelán, galego... | Historia da arte | Bioloxia e quimica | Ciencias da Terra, paréceme que nos explica cousas que para nós pasan desapercibidas e que é interesantes saber de que tratan. | Inglés | 4 | bioloxía | química | Matemáticas | biología | Matemáticas e química | Ingles, Matemáticas, Economía (en xeneral, pero creo que depende da profesión da que exerzas. Pero para min esas son as básicas) | ||||||||||||||||||
| ¿ Que materia valoras menos? | Filosofia e metodos (non me gustan) | Filosofía | Filosofia | Filosofía | Filosofía | 4 | filosofía | filosofía | Lengua e Galego | medioambientais | As lenguas | Filosofía | ||||||||||||||||||
| Experiencia co ordenador: | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) | 
| Uso do ordenador | 5 | 2 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 4 | 2 | 4 | 3 | |||||||||||||||||
| Uso de Internet | 5 | 2 | 3 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 2 | 4 | 3 | |||||||||||||||||
| ¿Cres que se pode aprender co ordenador? | 4 | 2 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | 4 | 2 | |||||||||||||||||
| ¿Cres que se poden aprender matemáticas co ordenador? | 3 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 2 | |||||||||||||||||
| ¿Para que usas o ordenador con máis frecuencia? | Para chatear cos amigos, xogar... | Para a música, fotos, ver películas... | Para falar cos amigos | Para mirar o correo e falar cos amigos | Para buscar información | Internet | para ocio e para traballos das clases | para ocio((musica,falar cos amigos....)) | Para facer traballos, informarme e xogar | facer traballos do instituto e escoitar música | Para facer traballos | Para falar cos meus amigos de Londres e Francia, con xente con quen non podo contactar doutra forma. | ||||||||||||||||||
| ¿Tes ordenador na casa? | Sí | Sí | Sí | sí | No | Sí | Sí | No | Sí | No | No | Sí | ||||||||||||||||||
| Adelino Pose Reino | ||||||||||||||||||||||||||||||
| IES "Xulián Magariños" | ||||||||||||||||||||||||||||||