Datos
dos alumnos/as |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
Datos
persoais |
Nome: |
Andrea |
Alba |
Alicia |
Ariana |
José Manuel |
David |
Eva |
Iria |
Jesús Antonio |
miriam |
Rocío |
Sonia |
C. Vanessa |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Apelidos: |
Barbazán |
Maneiro Miguéns |
Lema Capeáns |
Torreira García |
Rodríguez
González |
Vazquez Lorenzo |
Barbazán García |
Pais Grille |
Queijo Salvante |
Lourido Rey |
Vieito Alló |
Pena Fernández |
Vieito Cavallo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Data de nacemento: |
11
de jul de 91 |
22
de oct de 91 |
1
de ene de 91 |
2
de feb de 91 |
2
de mar de 90 |
29
de jul de 91 |
19
de dic de 91 |
6
de sep de 91 |
31
de may de 91 |
27
de sep de 91 |
4
de nov de 89 |
26
de mar de 91 |
27
de abr de 91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lugar de nacemento: |
Brión |
Negreira |
Negreira |
Negreira |
Santo Tomás de
Alvite Negreira |
Negreira |
Brión |
san mamede |
A Baña |
Mannedorf(Suíza) |
Negreira |
Fiopans |
Villar da Torre
– Lañas – A Baña |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sexo (M: mujer, V: varón) |
M |
M |
M |
M |
|
V |
M |
m |
V |
M |
|
M |
M |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Datos académicos |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
(notas entre 1
e 10) |
Nota media do curso pasado: |
7 |
|
|
8 |
7 |
6 |
7 |
7 |
6 |
8 |
|
9 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nota en matemáticas o curso
pasado: |
|
|
6 |
6 |
|
6 |
6 |
5 |
7 |
8 |
5 |
9 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nota en matemáticas na 1ª
avaliación: |
|
|
6 |
6 |
|
3 |
4 |
4 |
7 |
8 |
5 |
8 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nota en matemáticas na 2ª
avaliación: |
|
|
6 |
5 |
|
6 |
3 |
4 |
6 |
8 |
5 |
8 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Número de suspensos na 1ª
avaliación: |
|
|
1 |
|
2 |
2 |
3 |
3 |
2 |
|
3 |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Número de suspensos na 2ª
avaliación: |
1 |
|
1 |
1 |
1 |
4 |
3 |
4 |
2 |
|
6 |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nota máis alta neste curso: |
10 |
|
|
|
6 |
9 |
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nota máis baixa neste curso: |
5 |
5 |
|
|
6 |
6 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Motivación: |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
¿Gústache vir ó institituto? |
3 |
1 |
3 |
5 |
1 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Gústache aprender? |
4 |
5 |
3 |
5 |
5 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Gústanche as matemáticas? |
1 |
1 |
3 |
4 |
1 |
2 |
1 |
1 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Gústache traballar en grupo? |
3 |
5 |
3 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
3 |
5 |
4 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Gustaríache traballar
co ordenador na clase? |
4 |
3 |
4 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
4 |
3 |
4 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Que materia che gusta máis? |
Grego
e latín |
Historia da arte |
Quimica |
Ciencias da
Terra |
Latín |
Metodos |
bioloxía |
gelego e quimica |
Matemáticas |
química |
|
Quimica |
Inglés |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿ Que materia che gusta menos? |
Metodos e filosofia |
Filosofía |
Filosofia |
Filosofía |
Inglés |
Filosofía |
filosofia |
filosofía e
castellano |
Lengua e Galego |
lengua e galego |
|
Lengua |
Filosofía |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Que clase che resulta máis
entretida? |
Grego, latín e
historia |
Historia da música |
Quimica |
Métodos Estadísticos |
Métodos Estatísticos |
Metodos |
ingles |
inglés |
Xeografía |
Bioloxía |
|
Quimica |
Bioloxía, Lingua Castelá cando
estamos coas frases. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Por que? |
Porque
son as que mais me gustan |
Pola profesora |
Porque gustame
moito a asignatura |
Porque é algo
que nunca estudie en profundidade e este ano gústame como ma están impartindo
e a materia en sí, pareceme útil. |
Porque
traballamos co ordenador |
Poque traballas
co ordenador |
porque as clases
son moi amenas |
porque as clases
pasan moi rápido e son moi amenas |
Porque é
explicativa, entendo e de algunha vez rimonos |
porque facemos
bastantes prácticas no laboratorio e damos as cousas moi a fondo |
|
Son clases con
moita práctica |
Porque
ou é culpa do profesor, que non me gusta a súa maneira de dar clase ou é que
non me gusta a asignatura. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Actividades
(horas á semana) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Cantas horas estudias na casa? |
9 |
Depende |
8 horas |
depende do día...tres horas
xeralmente |
3 |
20 |
17 |
18 |
1 se non hai examenes |
7 |
11 |
25 |
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Cantas horas ves a TV? |
8 |
0 |
3 horas |
2 |
2 |
9 |
8 |
8 |
1-3 horas |
5 |
7 |
6 |
Só entre 4 e 5
horas a semana |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Cantas horas xogas co
ordenador? |
6 |
0 |
0 |
1 |
0 |
3 |
0 |
1 |
0 horas |
0 |
0 |
0 |
No fin de semana
bastante, pero navegando por internet |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Cantas horas escoitas música? |
6 |
Bastantes |
10 horas |
todas as que
podo |
1 |
5 |
5 |
30 ou máis |
0-1 horas |
5 |
3 |
2 |
Só nas clases
extraescolares de Baile. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Cantas horas saes cos
amigos ou amigas? |
2 |
Durante a semana
2 ou 3 horas á semana.no fin de 4-5 ó día. |
4 horas |
pola semana case
nada, no fin de semana de tres a catro |
12 |
10 |
10 |
25 |
2 |
7 |
6 |
2 |
Catro horas a
semana, non máis. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Cal é a túa actividade
de ocio preferida? |
Ir
o cine |
|
Cantar |
calquera que
implique estar todos/as xuntos/as |
Xogar ó fútbol |
Xogar o futbol |
sair cos amigos |
sair e ir de
compras |
Baloncesto e
ximnasio |
estar cos amigos
e salir de vez en cando |
|
Sair de marcha
cos meus amigos |
Baile |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Actitude: |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada; 2=pouco; 3=normal;
4=bastante; 5=moito) |
Valora a importancia
das matemáticas (de 1 a 5) |
3 |
3 |
5 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Valora a importancia do
ordenador (de 1 a 5) |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
3 |
3 |
5 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Que materia valoras máis? |
Castelán,
galego... |
Historia da arte |
Bioloxia e
quimica |
Ciencias da
Terra, paréceme que nos explica cousas que para nós pasan desapercibidas e
que é interesantes saber de que tratan. |
Inglés |
4 |
bioloxía |
química |
Matemáticas |
biología |
|
Matemáticas e
química |
Ingles,
Matemáticas, Economía (en xeneral,
pero creo que depende da profesión da que exerzas. Pero para min esas son as
básicas) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿ Que materia valoras menos? |
Filosofia
e metodos (non me gustan) |
Filosofía |
Filosofia |
Filosofía |
Filosofía |
4 |
filosofía |
filosofía |
Lengua e Galego |
medioambientais |
|
As lenguas |
Filosofía |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Experiencia co ordenador: |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentementel; 4=bastante; 5=moito) |
Uso do ordenador |
5 |
2 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
2 |
4 |
2 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Uso de Internet |
5 |
2 |
3 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
2 |
2 |
2 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Cres
que se pode aprender co ordenador? |
4 |
2 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
3 |
4 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Cres
que se poden aprender matemáticas co ordenador? |
3 |
3 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Para
que usas o ordenador con máis frecuencia? |
Para
chatear cos amigos, xogar... |
Para a música,
fotos, ver películas... |
Para falar cos
amigos |
Para mirar o
correo e falar cos amigos |
Para buscar
información |
Internet |
para ocio e para
traballos das clases |
para
ocio((musica,falar cos amigos....)) |
Para facer
traballos, informarme e xogar |
facer traballos
do instituto e escoitar música |
|
Para facer
traballos |
Para falar cos
meus amigos de Londres e Francia, con xente con quen non podo contactar
doutra forma. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Tes ordenador na casa? |
Sí |
Sí |
Sí |
sí |
No |
|
Sí |
Sí |
No |
Sí |
No |
No |
Sí |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adelino Pose Reino |
|
IES "Xulián
Magariños" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|