| Valoración dos alumnos e alumnas sobre a experiencia con Descartes | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 
| Instalacións (aula e equipos informáticos) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | 
| O espacio da aula pareceuche adecuado | 3 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 4 | 3 | |||||||||||||||||||
| O número de alumnos que traballástedes xuntos no teu ordenador foi adecuado | 4 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||||||||||||||||||
| O teu ordenador funcinou adecuadamente | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | |||||||||||||||||||
| A visión da pantalla do monitor foi adecuada | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||||||||||||||||||
| ¿Atopácheste cómodo na clase? | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||||||||||
| Escribe aquí as observacións que teñas que facer ás instalacións onde se realizou a experiencia, só o relativo á aula e os aparatos, os programas trátanse no seguinte apartado. | A calefacción, que as veces fai demasiado frío | Mellorar a calefacción, algunhas aulas son demasiado frías. | lentitude de internet | opino que a aula de fóra non está nas mellores condicións no referente á temperatura para traballar | cando estamos na aula de afora non porque a temperatura non é adecuada para poder traballar | Hai suficientes para todos/as | Ningunha | non teño que facer ningunha observación | ||||||||||||||||||||||
| Software (Páxinas de Descartes) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada | (1=nada | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | (1=nada; 2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) | 
| O navegador funcionou correctamente | 4 | 3 | 4 | 2 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 4 | 3 | |||||||||||||||||||
| Foi fácil usar o navegador | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | |||||||||||||||||||
| Foi fácil usar as escenas | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 3 | 4 | 3 | |||||||||||||||||||
| Liches as explicacións das páxinas | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 4 | 4 | |||||||||||||||||||
| Entendiches os enunciados das actividades | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | 3 | |||||||||||||||||||
| As escenas víanse ben | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 3 | |||||||||||||||||||
| Entendiches o que había que facer en cada escena | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 3 | 2 | 3 | |||||||||||||||||||
| Escribe aquí as observacións que teñas que facer sobre os programas que se utilizaron durante esta experiencia. | Que cando quería coller os apuntes directamente non mos deixaba pegar no arquivo de Word | Todo foi entendible e descifrale salvo algunhas cousas, pero supoño que é debido a que non se tiñan visto entón ao ser algo novo era normal non entendelo. | … | a veces conviña explicar mellor os enunciados | hai veces que se dan cousas por sabidas en vez de esplicalas | Hai exercicios nos que non está moi claro o que hai que facer. | Ningunha | non teño que facer ningunha observación | ||||||||||||||||||||||
| Metodoloxía | ||||||||||||||||||||||||||||||
| ¿Traballaches só ou en equipo? | Soa | Soa, debido a que as actividades implicaban tal | Sóa na maioria das veces. Pois é algo individual. Pero as veces tamen en equipo. Sobre todo nas explicacións do profesor nas que colaboramos todos | só | depende,busco opinións doutros se non entendo algo | case sempre so pero tamen en grupo | Só | Só | só | Soa | Soa e en equipo | |||||||||||||||||||
| ¿Realizaches tódalas actividades propostas? | As que me deu tempo | As que me foi dando tempo pero todas,non | Case todas. Fáltamne uns 3 puntos que creo que lle faltan a todo o mundo | casi | sí | 4 | A maioria delas | A maior parte | case todas | Casae todas | Casi todas | |||||||||||||||||||
| ¿Que che pareceu mellor na aprendizaxe co ordenador? | E máis entretido | A facilidade para ver algunhas gráficas | Todo en xeral. Pero o feito de poder saber que se poden estudar as matemáticas por ordenar é moi entretido | poder manexar as escenas | non ter libro | 5 | Pois que era co ordenador e así aforras en libros. | Aprender a andar co ordenador | si | Podes velo dende calquer lugar | ||||||||||||||||||||
| ¿Que botaches de menos durante as prácticas? | Nada | En realidade nada | Nada, porque se pode alcanzar moito traballando co ordenador | nada | nada | en principio nada | Nada | Nada | nada | Nada | ||||||||||||||||||||
| ¿Resolveches as dúbidas que che xurdiron? | A maior parte si | Sí a gran maioría | Sí | si | sí | si coa explicación do profesor | Si | Si | si | Máis ou menos | As veces | |||||||||||||||||||
| ¿Usaches o caderno de traballo para coller apuntes? | Si | Sí | Sí, eso sempre aínda que as tecnoloxías sean moi completas. Tamén poden fallar algunha vez. Débese previr ante os posibles problemas | si | sí | sempre que non estivese explicado na folla de traballo si | Si | Si | no | Algo | 4 | |||||||||||||||||||
| ¿Usaches o caderno de traballo para escribir as conclusións das actividades? | As veces | En algunha ocasión | Sí | si | non,usei as follas de traballo | escribia xunto aos exercicios | Algunhas veces | Só de algunhas | no | Algo | As veces | |||||||||||||||||||
| Escribe aquí as observacións que teñas que facer relacionadas coa forma de traballo que utilizaches nesta experiencia. | Foi unha maneira distinta de traballar pero ó mesmo tempo facíase máis dinámica e entretida | Utilizar internet é moi útil sempre e cando a linea sexa bastante rápida.. pois na miña casa sería decepcionante. As Veces non che permite acceder a ninguna páxina web | as follas de traballo deberianse entregar os alumnos unha vez rematada a anterior, pa evitar acumulacións no traballo | penso que está ben, é unha forma de dar clase diferente | pareceme un forma adecuada pero a ausencia de internet en algunhas ocasións impide poder seguir co traballo diario | Ningunhas | Ningunha | non teño que facer ningunha observación | ||||||||||||||||||||||
| Actitude | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | Entre 1 e 5 (1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) | 
| ¿Gustouche usar o ordenador? | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | |||||||||||||||||||||
| ¿Tiveches que consultar ó profesor? | 3 | 4 | 3 | 4 | 2 | 4 | 5 | 1 | 4 | 4 | ||||||||||||||||||||
| ¿Viches ventaxas na aprendizaxe co ordenador? | 5 | 3 | 4 | 4 | 3 | 4 | 3 | 4 | 4 | |||||||||||||||||||||
| ¿Viches inconvenientes á aprendizace co ordenador? | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||
| ¿Aprendiches os conceptos que traballaches? | 4 | 4 | 3 | 5 | 3 | 5 | 5 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||||||||||
| ¿É mellor que a clase tradicional? | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 5 | ||||||||||||||||||||
| ¿Traballaches mellor que na clase tradicional? | 3 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 3 | ||||||||||||||||||||
| ¿Gustaríache aprender as matemáticas con Descartes? | 3 | 3 | 3 | 4 | 5 | 4 | 5 | 1 | 3 | 4 | ||||||||||||||||||||
| Escribe aquí as observacións que teñas que facer relacionadas coa aprendizaxe que fixeches nesta experiencia. | É algo novo pero faise máis divertida a clase e o empregar o ordenador a min persoalmente fai que se me faga máis entretida a asignatura. | … | non teño nada que obxectar o contrario | Ningunhas | Ningunha | non teño que facer ningunha observación | ||||||||||||||||||||||||
| Aprendizaxe co ordenador | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca | (1=nunca | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | 
| ¿Gustaríache usar o ordenador na clase de matemáticas con outros programas? | 3 | 5 | 2 | 3 | 4 | 4 | 4 | 4 | 1 | 2 | 3 | |||||||||||||||||||
| ¿Gustaríache usar o ordenador noutras clases? | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | |||||||||||||||||||
| ¿Gustaríache usar Descartes na túa casa para aprender matemáticas? | 4 | 4 | 2 | 4 | 3 | 4 | 4 | 4 | 1 | 1 | 4 | |||||||||||||||||||
| ¿Gustaríache usar Internet na túa casa para aprender as diferentes materias? | 4 | 5 | 2 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | |||||||||||||||||||
| Escribe aquí as observacións que teñas que facer relacionadas coa aprendizaxe que fixeches nesta experiencia. | Isto serviría para ensinarlle a moita xente que internet está para algo máis que para chatear...é dicir, que se lle pode sacar proveito | Aprendín cousas que nunca fixera antes. Pois nunca nos dou tempo a dar estadistica nas clases de matematicas. Por que os profesores nunca nos deron | … | ó mellor para os que non dispoñemos de internet na casa esta forma de traballo non é tan útil como os que disppoñen de conexión | foi unha aprendizaxe bastante boa e entretido e bastante amena podes aprender sen tanto cansancio e agobio que che resultan as clases tradicionais | Ningunhas | Ningunha | |||||||||||||||||||||||
| Escribe aquí calquera outra observación que che pareza relevante. | deberiase aumentar as horas de calefacción para non pasar frio nas aulas ou poñer a caldeira por intervalos para manter quente o instituto, xa que hai veces que está realmente frio | As Clases con ordenador son máis interesantes e non no aburrimos nada. | Ningunha | non me gustan as metematicas por eso non utilizaria o programa de descartes | ||||||||||||||||||||||||||
| (por aquí o nome do profesor/a) | Adelino José Pose Reino | (1=nunca; 2=a veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) | ||||||||||||||||||||||||||||
| (por aquí o nome do centro) | Ies "Xulián Magariños" | |||||||||||||||||||||||||||||