Valoración
dos alumnos e alumnas sobre a experiencia con Descartes |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
|
Instalacións (aula e
equipos informáticos) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
O espacio da aula pareceuche
adecuado |
3 |
3 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O
número de alumnos que traballástedes xuntos no teu ordenador foi
adecuado |
4 |
5 |
4 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
O teu ordenador funcinou
adecuadamente |
4 |
4 |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A visión da pantalla do
monitor foi adecuada |
5 |
5 |
5 |
3 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Atopácheste cómodo na clase? |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Escribe
aquí as observacións que teñas que facer ás instalacións onde se realizou a
experiencia, só o relativo á aula e os aparatos, os programas trátanse no
seguinte apartado. |
|
A calefacción,
que as veces fai demasiado frío |
Mellorar a calefacción, algunhas
aulas son demasiado frías. |
lentitude de
internet |
opino que a aula
de fóra non está nas mellores condicións no referente á temperatura para
traballar |
cando estamos na
aula de afora non porque a temperatura non é adecuada para poder traballar |
Hai suficientes
para todos/as |
Ningunha |
non teño que
facer ningunha observación |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Software
(Páxinas de Descartes) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada |
(1=nada |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nada;
2=pouco; 3=normal; 4=bastante; 5=moito) |
O navegador funcionou
correctamente |
4 |
3 |
4 |
2 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Foi
fácil usar o navegador |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Foi
fácil usar as escenas |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
3 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Liches
as explicacións das páxinas |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
3 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Entendiches
os enunciados das actividades |
4 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
3 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
As
escenas víanse ben |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Entendiches
o que había que facer en cada escena |
3 |
4 |
3 |
3 |
3 |
4 |
4 |
5 |
3 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Escribe
aquí as observacións que teñas que facer sobre os programas que se utilizaron
durante esta experiencia. |
|
Que cando quería
coller os apuntes directamente non mos deixaba pegar no arquivo de Word |
Todo foi entendible e descifrale
salvo algunhas cousas, pero supoño que é debido a que non se tiñan visto
entón ao ser algo novo era normal non entendelo. |
… |
a veces conviña
explicar mellor os enunciados |
hai veces que se
dan cousas por sabidas en vez de esplicalas |
Hai exercicios
nos que non está moi claro o que hai que facer. |
Ningunha |
non teño que
facer ningunha observación |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Metodoloxía |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Traballaches só ou en equipo? |
Soa |
Soa, debido a que as actividades
implicaban tal |
Sóa na maioria das veces. Pois é algo individual.
Pero as veces tamen en equipo. Sobre todo nas explicacións do profesor nas
que colaboramos todos |
só |
depende,busco opinións doutros
se non entendo algo |
case sempre so pero tamen en
grupo |
Só |
Só |
só |
Soa |
Soa e en equipo |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Realizaches tódalas
actividades propostas? |
As que me deu
tempo |
As que me foi
dando tempo pero todas,non |
Case todas. Fáltamne uns 3
puntos que creo que lle faltan a todo o mundo |
casi |
sí |
4 |
A maioria delas |
A maior parte |
case todas |
Casae todas |
Casi todas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Que che
pareceu mellor na aprendizaxe co ordenador? |
E máis
entretido |
A facilidade
para ver algunhas gráficas |
Todo en xeral. Pero o feito de
poder saber que se poden estudar as matemáticas por ordenar é moi entretido |
poder manexar as
escenas |
non ter libro |
5 |
Pois que era co
ordenador e así aforras en libros. |
Aprender a andar
co ordenador |
si |
|
Podes velo dende
calquer lugar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Que botaches de menos
durante as prácticas? |
Nada |
En realidade
nada |
Nada, porque se pode alcanzar
moito traballando co ordenador |
nada |
nada |
en principio nada |
Nada |
Nada |
nada |
Nada |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Resolveches
as dúbidas que che xurdiron? |
A maior parte
si |
Sí a gran
maioría |
Sí |
si |
sí |
si coa
explicación do profesor |
Si |
Si |
si |
Máis ou menos |
As veces |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Usaches o
caderno de traballo para coller apuntes? |
Si |
Sí |
Sí, eso sempre aínda que as
tecnoloxías sean moi completas. Tamén poden fallar algunha vez. Débese previr
ante os posibles problemas |
si |
sí |
sempre que non
estivese explicado na folla de traballo si |
Si |
Si |
no |
Algo |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Usaches
o caderno de traballo para escribir as conclusións das actividades? |
As veces |
En algunha
ocasión |
Sí |
si |
non,usei as
follas de traballo |
escribia xunto
aos exercicios |
Algunhas veces |
Só de algunhas |
no |
Algo |
As veces |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Escribe
aquí as observacións que teñas que facer relacionadas coa forma de traballo
que utilizaches nesta experiencia. |
|
Foi unha maneira
distinta de traballar pero ó mesmo tempo facíase máis dinámica e entretida |
Utilizar internet é moi útil
sempre e cando a linea sexa bastante rápida.. pois na miña casa sería
decepcionante. As Veces non che permite acceder a ninguna páxina web |
as follas de
traballo deberianse entregar os
alumnos unha vez rematada a anterior, pa evitar acumulacións no traballo |
penso que está ben, é unha forma de dar
clase diferente |
pareceme un
forma adecuada pero a ausencia de internet en algunhas ocasións impide poder
seguir co traballo diario |
Ningunhas |
Ningunha |
non teño que
facer ningunha observación |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Actitude |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
Entre 1 e 5
(1=non, nada, ningún; 5=si, moito, sempre) |
¿Gustouche
usar o ordenador? |
5 |
5 |
|
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Tiveches
que consultar ó profesor? |
3 |
4 |
|
3 |
4 |
2 |
4 |
5 |
1 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Viches
ventaxas na aprendizaxe co ordenador? |
5 |
3 |
|
4 |
4 |
3 |
4 |
|
3 |
4 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Viches
inconvenientes á aprendizace co ordenador? |
1 |
1 |
|
2 |
1 |
2 |
2 |
1 |
1 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Aprendiches os
conceptos que traballaches? |
4 |
4 |
|
3 |
5 |
3 |
5 |
5 |
3 |
3 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿É mellor que a clase
tradicional? |
4 |
5 |
|
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Traballaches mellor
que na clase tradicional? |
3 |
4 |
|
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Gustaríache
aprender as matemáticas con Descartes? |
3 |
3 |
|
3 |
4 |
5 |
4 |
5 |
1 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Escribe
aquí as observacións que teñas que facer relacionadas coa aprendizaxe que
fixeches nesta experiencia. |
|
É algo novo pero
faise máis divertida a clase e o empregar o ordenador a min persoalmente fai
que se me faga máis entretida a asignatura. |
|
… |
|
non teño nada
que obxectar o contrario |
Ningunhas |
Ningunha |
non teño que
facer ningunha observación |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Aprendizaxe co ordenador |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca |
(1=nunca |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
(1=nunca; 2=a
veces; 3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
¿Gustaríache
usar o ordenador na clase de matemáticas con outros programas? |
3 |
5 |
2 |
3 |
4 |
4 |
4 |
4 |
1 |
2 |
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Gustaríache
usar o ordenador noutras clases? |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
5 |
3 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Gustaríache
usar Descartes na túa casa para aprender matemáticas? |
4 |
4 |
2 |
4 |
3 |
4 |
4 |
4 |
1 |
1 |
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
¿Gustaríache
usar Internet na túa casa para aprender as diferentes materias? |
4 |
5 |
2 |
4 |
4 |
5 |
5 |
5 |
5 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Escribe
aquí as observacións que teñas que facer relacionadas coa aprendizaxe que
fixeches nesta experiencia. |
|
Isto serviría
para ensinarlle a moita xente que internet está para algo máis que para
chatear...é dicir, que se lle pode sacar proveito |
Aprendín cousas que nunca fixera
antes. Pois nunca nos dou tempo a dar estadistica nas clases de matematicas.
Por que os profesores nunca nos deron |
… |
ó mellor para os
que non dispoñemos de internet na casa esta forma de traballo non é tan útil
como os que disppoñen de conexión |
foi unha
aprendizaxe bastante boa e entretido e bastante amena podes aprender sen
tanto cansancio e agobio que che resultan as clases tradicionais |
Ningunhas |
Ningunha |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Escribe
aquí calquera outra observación que che pareza relevante. |
|
|
|
deberiase aumentar as horas de
calefacción para non pasar frio nas aulas ou poñer a caldeira por intervalos
para manter quente o instituto, xa que hai veces que está realmente frio |
|
|
As Clases con ordenador son máis
interesantes e non no aburrimos nada. |
Ningunha |
non me gustan as metematicas por
eso non utilizaria o programa de descartes |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(por aquí o nome do
profesor/a) |
Adelino José Pose Reino |
(1=nunca; 2=a veces;
3=frecuentemente; 4=bastante; 5=moito) |
|
(por aquí o nome do centro) |
Ies "Xulián Magariños" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|