CURSO 2008-2009 Pedro Pazos García Departamento de Matemáticas |
I.E.S. Canido R/ Navegantes s.n. 15401 Ferrol – A Coruña
Tlf: 981352763 Fax: 981359386 ies.canido@edu.xunta.es |
Tipo de números, nº real, aproximaciones, representación, etc (Miguel Angel Cabezón Ochoa): |
TIPOS DE NÚMEROS.
Escibe no caderno 4 nº de cada tipo (fíxate no nome do conxunto numérico) No exercicio 2 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
NÚMEROS RACIONAIS.REPRESENTACIÓN. Escibe no caderno algún exemplo comprobando que os nº enteiros son tamén racionais Debuxa algún exemplo (alomenos 3, algún con numerador maior que o denominador) da representación de nº racional na recta. Comproba a solución no exercicio 4 |
EXPRESIÓN DECIMAL DUNHA FRACCIÓN. Fíxate que todos os nº racionais teñen representación decimal (exacta ou periódica). ¿Como son as fraccións con denominador potencia de 10? ¿E as que son periódicas? No exercicio 6 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
Escibe no caderno algún exemplo de pasar de decimal a fracción (dous de cada tipo: exacto, periódico puro e mixto No exercicio 8 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
Cal é a letra que representa o conxunto dos nº racionais e dos irracionais? Escibe no caderno a forma de representar un nº irracional (debuxa un exemplo) |
¿Como se chama o conxunto unión de racionais e irracionais? Debuxa no caderno o gráfico de clasificación do nº que aparece na páxina 9 do libro. Ordena os nº: 5/2; -4; -1/3; 0; 2/3; 2/5 (utiliza os símbolos "<" ou ">") No exercicio 13 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
Escibe no caderno a definición dos distintos tipos de intervalos Debuxa algún exemplo de cada tipo (podes utilizar a escea) No exercicio 15 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
No exercicio 18 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
¿Que comete o ero máis grande: a aproximación por esceso, por defeto ou o redondeo? No exercicio 19 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
Potencias (Miguel Angel Cabezón Ochoa) |
POTENCIAS DE EXPOÑENTE ENTEIRO No exercicio 3 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
PROPIEDADES. OPERACIÓNS CON POTENCIAS No exercicio 6 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
No exercicio 8 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
OPERACIÓNS CON NOTACIÓN CIENTÍFICA No exercicio 10 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
Para este tema tamén podes utilizar as páxinas de |
Representación na recta (Fernando Arias Fernández-Pérez) |
Representación de números enteiros. acertar tres números consecutivos na escea 1 Na escena 2 aparecerán dous números ao chou representados na recta. Compara ambos os dous números e escríbeos no teu caderno relacionados co símbolo de < (menor) ou = (igual) Na escea 3 repite o xogo do principio pero agora debes acertar números decimais comprendidos entre 0 e 1. |
Representación de números racionais. Representa o número 3/4 no teu caderno e comproba o resultado na escea do ex. 4 Representa no teu caderno o número 13/5 seguindo as indicacións anteriores. Comproba logo o teu debuxo comparándoo coa escena 5 |
Representación de números irracionais. Realiza no caderno a representación dos seguintes números: Ö5, Ö10 |
Radicais (Miguel Angel Cabezón Ochoa) |
¿Cal é a relación radical - potencia? No exercicio 2 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
OPERACIÓNS CON RADICAIS DO MESMO ÍNDICE Escribe no caderno as regras das operacións con radicais No exercicio 4 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
EXTRACCIÓN E INTRODUCIÓN DE FACTORES NUN RADICAL Escribe no caderno as regras para introducir ou sacar números dun radical No exercicio 7 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
Fíxate que non podemos sacar ou meter unha suma ou resta nun radical No exercicio 9 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
RADICAIS EQUIVALENTES. AMPLIFICACIÓN E SIMPLIFICACIÓN ¿Poden dous radicais de distinto índic ser iguais? o exercicio 12 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
REDUCIÓN A ÍNDICE COMÚN. OPERACIÓNS CON RADICAIS DE DISTINTO ÍNDICE. ¿Poden dous radicais escribirse co mesmo índice? o exercicio 16 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
¿Que é racionalizar? o exercicio 18 tes que acertar alomenos 8 de 10 (avisa ó profesor cando teñalo conseguido) |
Vover |
Pedro A. Pazos García | |
© Ministerio de Educación e Ciencia. Ano 2008 | |