1. SENO | ||
Nesta escena estudaremos a razón seno. Tendo en conta a definición de seno : sen  = cateto oposto/ hipotenusa e que pola construción a hipotenusa vale 1 , seno  = cateto oposto . | ||
1.- Modifica o valor
do ángulo  , observa e anota como cambia
o valor do seno.
2.-Comproba que para calquera valor de  tense que sen  = sen(Â+2kp), sendo k un número enteiro. 3.- Está acoutado o valor do seno dun ángulo Â? 4.- Indica en que cuadrantes o seno toma valores positivos e en cales negativos. 5.- Para que valores de Â, sen  = 0? |
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2. COSENO | ||
Nesta escena estudaremos a razón coseno. Tendo en conta la definición de coseno : cos  = cateto contiguo/ hipotenusa e que pola construción a hipotenusa vale 1 , cos  = cateto contiguo. | ||
1.- Modifica o valor
do ángulo  ,observa e anota como cambia
o valor do coseno. 2.-Comproba que para calquera valor de  tense que cos  = cos(Â+2kp), sendo k un número enteiro. 3.-Comproba que para calquera valor do ángulo  verificase a seguinte igualdade, que recibe o nome de Fórmula Fundamental da Trigonometría:
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4.- Está acoutado o valor do coseno dun ángulo Â? 5.- Indica en que cuadrantes o coseno toma valores positivos e en cales negativos. 6.-Para que valores de  , cos  = 0? |
3. TANXENTE | ||
Nesta escena estudaremos a razón tanxente. Tendo en conta a definición de tanxente : tg  = cateto oposto/ cateto contiguo. | ||
1.-Modifica o valor do ángulo  , observa e anota como cambia o valor da tanxente.
2.-Comproba que para calquera valor de  tense que tan  = tan(A+kp), sendo k un número enteiro. 3.- Está acoutado o valor da tanxente dun ángulo Â? 4.- Indica en que cuadrantes a tanxente toma valores positivos e en cales negativos. |
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5.- Para que valores de  , tan  = 0? 6.- Que ocorre co valor de tan  se sen  = 0?, E se cos  = 0? 7.- Como están relacionados os valores de sen  , cos  e tan Â? |
4. COTANXENTE | |
Nesta escena estudaremos a razón cotanxente. Tendo en conta a definición de cotanxente : cotg  = 1/tg Â. |
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Contesta no teu caderno as seguintes cuestións: 1.- Esta acoutado o valor da cotanxente do ángulo Â? 2.- Indica en que cuadrantes a cotanxente toma valores positivos e en cales negativos. 3.- Para que valores de  , cot  = 0? 4.- Que ocorre co valor de cot  se sen  = 0?, E se cos  = 0? 5.- Que relación existe entre os valores de cot  e tan Â? |
5. SECANTE | ||
Nesta escena estudaremos a razón secante. Tendo en conta a definición de secante : sec  = 1/ cos Â. | ||
1.-Modifica o valor do ángulo  , observa e anota como cambia o valor da secante.
2.-Comproba que para calquera valor de  tense que sec  = sec( +2kp), sendo k un número enteiro. 3.- Esta acoutado o valor da secante dun ángulo  ? 4.- Indica en que cuadrantes a secante toma valores positivos e en cales negativos. |
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5.- Para que valores de  ,
sec  = 0? 6.- Que ocorre co valor de sec  se cos  = 0? 7.- Que relación existe entre os valores de sec  e cos  ? |
6. COSECANTE | ||
Nesta escena estudaremos a razón cosecante. Tendo en conta a definición de cosecante : cosec  = 1/ sen Â. | ||
1.-Modifica o valor do ángulo  , observa e anota como cambia o valor da cosecante.
2.-Comproba que para calquera valor de  tense que cosec  = cosec (Â+2kp), sendo k un número enteiro. 3.- Esta acoutado o valor da cosecante dun ángulo Â? 4.- Indica en que cuadrantes a cosecante toma valores positivos e en cales negativos. 5.- Para que valores de  , cosec Â= 0? |
6.- Que ocorre co valor de cosec  se sen  = 0? 7.- Que relación existe entre os valores de cosec  e sen Â? |
Pedro Férez Martínez (Modificada por Ana Isabel Gómez López) | ||
© Ministerio de Educación, Política Social y Deporte. Ano 2008 | ||