
-Actividades para realizar na clase.
- Actividades para realizar na casa.
Ámbito
Científico Tecnolóxico 4º E.S.O. Curso 2008-2009
I.E.S. Monte
Neme. Carballo. A Coruña
| Unidade
didáctica: Potencias Autor: Miguel Ángel
Cabezón Ochoa Actividades
adaptadas das realizadas por Amalio J. Gómez Olivares
(EDA 2007)
|
| Alumno/a: |
Nome: Data comezo:
Data finalización:
|
Actividade 1: Realiza 5 exercicios usando a escena e anota os resultados na seguinte táboa:
En forma de
potencia: |
Expresión desenvolvida |
| 1.) | |
| 2.) | |
| 3.) | |
| 4.) | |
| 5.) |
Actividad 2: Axúdate da escena e
copia 3 exemplos de potencias de expoñente negativo.
| |
|
|
Actividade 3: Realiza varias veces os
exercicios, e copia cinco exemplos coa solución desenvolvida
correcta. NON DEBES PASAR Á PÁXINA ATA QUE FAGAS UN MÍNIMO DE
5 EXERCICIOS BEN
EXERCICIO |
SOLUCIÓN DESENVOLVIDA |
| 1.) |
|
| 2.) |
|
| 3.) |
|
| 4.) |
|
| 5.) |
Actividade 4: Copia nesta táboa as propiedades das potencias e un exemplo de cada una delas dado pola escena.
PROPIEDADE |
EXEMPLO |
| 1.) |
|
| 2.) |
|
| 3.) |
|
| 4.) |
Actividade 5: Completa a seguinte táboa, axudándote da escena:
Nome da
operación |
Expresión |
Exemplo |
| 1.) |
|
|
| 2.) |
|
|
| 3.) |
|
|
| 4.) |
|
|
| 5.) |
|
Actividade 6: Realiza varias veces os
exercicios, e copia cinco exemplos coa solución desenvolvida
correcta. NON DEBES PASAR Á PÁXINA ATA QUE FAGAS UN MÍNIMO DE
5 EXERCICIOS BEN
EXERCICIO |
SOLUCIÓN DESENVOLVIDA |
| 1.) |
|
| 2.) |
|
| 3.) |
|
| 4.) |
|
| 5.) |
Actividade 7:
Anota cinco números decimais e a súa correspondente notación
científica. Contesta ademais ás cuestións que veñen despois
da táboa:
NÚMERO
DECIMAL |
NOTACIÓN CIENTÍFICA |
| 1.) |
|
| 2.) |
|
| 3.) |
|
| 4.) |
|
| 5.) |
1.- ¿Que condicións deben cumprirse obrigatoriamente para que un número estea escrito en notación científica?
| |
2.- ¿Cantos decimais pode ter la parte de las cifras de un número escrito en notación científica?
| |
Actividade 8: Realiza varias veces os
exercicios, e copia cinco exemplos coa solución desenvolvida
correcta. NON DEBES PASAR Á PÁXINA ATA QUE FAGAS UN MÍNIMO DE
5 EXERCICIOS BEN
EXERCICIO |
SOLUCIÓN DESENVOLVIDA |
| 1.) |
|
| 2.) |
|
| 3.) |
|
| 4.) |
|
| 5.) |
Actividade
9.1. Copia tres exemplos de suma ou resta en notación
científica. . Contesta ademais a cuestión que hai despois da
táboa:
| Suma
ou resta |
Suma
ou resta coa mesma potencia de 10 |
Sacar
factor común a potencia de 10 |
Resultado |
| 1.) |
|
|
|
| 2.) |
|
|
|
| 3.) |
|
|
|
Escribe os pasos
que hai que seguir para sumar ou restar dous números en
notación científica.
| |
Actividade 9.2.
Copia tres exemplos de multiplicación ou división en
notación científica. Contesta ademais a cuestión que hai
despois da táboa:
| Multiplicación
ou división. |
Multiplicación
e división indicada |
Resultado
da operación |
Resultado
en notación científica |
| 1.) |
|
|
|
| 2.) |
|
|
|
| 3.) |
|
|
|
Escribe os pasos que hai que seguir para multiplicar ou dividir dous números en notación científica:
| |
Actividade 10: Realiza varias veces
os exercicios, e copia cinco exemplos coa solución desenvolvida
correcta. NON DEBES PASAR Á PÁXINA ATA QUE FAGAS UN MÍNIMO DE
5 EXERCICIOS BEN
| Operación |
Desenvolvemento |
Resultado |
| 1.) |
|
|
| 2.) |
|
|
| 3.) |
|
|
| 4.) |
|
|
| 5.) |
|
|
1. Calcula:

2. Escribe en notación científica:
12340000 = 0000057 = 0000000606 =
500 = 73689 = 01240824 =
8500 = 0003005 = 54000000 =
3. Escribe en notación decimal:

4. Calcula:
5. Completa o cadro:
| Base | Expoñente | Potencia | Operacións | Resultado |
| 4 | -2 | |
|
|
| 3 | |
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| -5 | |
|
|
25 |
| |
2 | |
|
36 |
| |
|
|
|
6. Completa
o cadro:
| Base | Expoñente | Potencia | Operacións | Resultado |
| -4 | 2 | |
|
|
| -3 | |
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| |
|
|
|
|
| 7 | |
|
|
|
| |
3 | |
|
-64 |
| |
|
|
|
7. Opera e expresa o resultado en notación científica:
| Exercicios
do libro de texto: 22, 23, 24 (páxina 19); 44, 45,
46 (páxina 22); 71, 74, 75 (páxina 24);1, 2, 3, 4, 6 (páxina
33); 35, 36, 37, 39 (páxina 42) |
|
| |
|
| |
|
| Fai
un resume dos contidos tratados nesta unidade: |
|
| Comenta
a túa impresión sobre este xeito de facer
matemáticas |
|
Rematei este caderno o día ___ de
__________ de 2008
Asdo.: ______________________