![]() |
RELACIÓNS ENTRE AS RAZÓNS TRIGONOMÉTRICAS DALGÚNS ÁNGULOS |
| Trigonometría | |
| 1. ÁNGULOS COMPLEMENTARIOS | |
| Ángulos complementarios son os que suman 90º. Na seguinte escena pode verse o ángulo B (en vermello) e o ángulo A ,complementario do ángulo B (en verde). | |
1.- Modifica o valor do ángulo A, observa e anota como cambia o valor do seu complementario. 2.- Con quen coincide o seno do ángulo A?, E o coseno ? 3.- Encontra a relación entre as tanxentes do ángulo A e do ángulo B . |
|
| 2. ÁNGULOS SUPLEMENTARIOS | ||
| Ángulos suplementarios son os que suman 180º. Na seguinte escena pode verse con color vermello o ángulo B e o ángulo A suplementario do ángulo B (en verde). | ||
| 1.- Modifica ovalor do ángulo
A, observa e anota como cambia o valor do seu
suplementario. 2.- Como teñen os senos os ángulos suplementarios?, E os cosenos ? 3.- Como están relacionadas as tanxentes dos ángulos suplementarios? 4.- Se un ángulo pertence ó cuarto cuadrante, a que cuadrante pertence o seu suplementario?, E o seu complementario?
|
||
| 3. Ángulos que difiren en p radianes. | ||
| Na seguinte escena poden verse dous ángulos A e B que difiren en p radianes. | ||
1.-Modifica o valor do ángulo A, observa e anota como cambia o valor de B. 2.- Como teñen os senos os ángulos A e B?, E os cosenos? 3.- Como están relacionadas as tanxentes dos ángulos A e B?
|
||
| 4. Ángulos opostos | |
| Na seguinte escena pode verse con color vermello o ángulo B, oposto de A (en verde). | |
1.-Modifica o valor do ángulo A,
observa e anota como cambia o valor do seu opuesto. 2.- Como teñen os senos dous ángulos opostos?, E os cosenos? 3.- Como están relacionadas as tanxentes de dous ángulos opostos? |
|
|
|
||||||
| Pedro Férez Martínez (Modificada por Ana Isabel Gómez López) | ||
![]() |
||
| © Ministerio de Educación, Política Social e Deporte. Ano 2008 | ||