IES  LA ROCA                                                      Nom.............................
Departament
de Matemàtiques                           
Cognom.........................
                                        
Data.........................
 
ACTIVITAT 3: REPRESENTACIÓ
DE PUNTS SOBRE EL PLA
www.edu365.cat  ®  ESO ® matemàtiques ® activitats JClic 
® punts gràfiques i funcions ® representació i interpretació de punts
1)     
ILLA del TRESOR: escriu les
coordenades dels punts 
| 
   Punt  | 
  
   Calavera  | 
  
   Espasa  | 
  
   Tresor  | 
  
   Cova  | 
  
   Barca  | 
  
   Creu  | 
 
  Coorden
   | 
  
      | 
  
      | 
  
      | 
  
      | 
  
      | 
  
      | 
 
2)     
ESCENA 2: Associa a cada punt
les seves coordenades. Després clica la bandera verda i repeteix
l’experiment a veure si millores el resultat
| 
      | 
  
   Encerts  | 
  
   Intents  | 
  
   Temps  | 
 
| 
      | 
  
      | 
  
      | 
  
      | 
 
| 
   Repetició  | 
  
      | 
  
      | 
  
      | 
 
3)     
Þ ESCENA 3: La nova escena
repeteix l’anterior: fes-ho també dues vegades.
| 
      | 
  
   Encerts  | 
  
   Intents  | 
  
   Temps  | 
 
| 
      | 
  
      | 
  
      | 
  
      | 
 
| 
   Repetició  | 
  
      | 
  
      | 
  
      | 
 
4)     
Þ ESCENA 4 : Escriu les
coordenades dels nou punts que hi ha a la gràfica. 
| 
      | 
  
   Encerts  | 
  
   Intents  | 
  
   Temps  | 
 
| 
      | 
  
      | 
  
      | 
  
      | 
 
5)     
Þ ESCENA 5: Associa cada parell
de coordenades a la regió corresponent. Quan hagis acabat clica la bandera
verda i torna a fer-ho: a veure si millores els resultats
| 
      | 
  
   Encerts  | 
  
   Intents  | 
  
   Temps  | 
 
| 
      | 
  
      | 
  
      | 
  
      | 
 
| 
   Repetició  | 
  
      | 
  
      | 
  
      | 
 
6)     
Þ ESCENA 6: Repeteix
l’experiment anterior amb nous punts i després millora els resultats clicant la
bandera verda.
| 
      | 
  
   Encerts  | 
  
   Intents  | 
  
   Temps  | 
 
| 
      | 
  
      | 
  
      | 
  
      | 
 
| 
   Repetició  | 
  
      | 
  
      | 
  
      |